مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 10:002015-07-29اجتماعي

راهیابی معلم اسفراینی به مرکز تحقیقات فیزیک اروپا


کارشناس مسئول آموزش متوسطه آموزش و پرورش اسفراین گفت: سید علی مهدی پور دبیر آموزش و پرورش اسفراین به مرکز تحقیقات فیزیک اروپا فراخوانده شد.

- محمدرضا ولی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اسفراین اظهار کرد: بر همین اساس سید علی مهدی پور که قریب 10 سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش دارد و در دبیرستان نمونه دولتی حسابی و تیزهوشان اسفراین مشغول تدریس است در پروژه سزامی به انتخاب کمیته انجمن فیزیک ایران در مرکز تحقیقات فیزیک اروپا در کشور سوییس حضور خواهد یافت.

وی افزود: مهدی پور در حال حاضر در مدارس شهرستان اسفراین مشغول تدریس و دانشجوی دوره دکترای فیزیک هسته ای است که قرار است به همراه یکی از دانش آموزان به انتخاب خود در مرکز تحقیقات فیزیک اروپا حضور پیدا کند.

گفتنی است از ایران دو نفر به مرکز تحقیقات فیزیک اروپا در سوییس دعوت شده اند که یکی از آنان از دبیران شهرستان اسفراین است.

انتهای پیام/63002/و10 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی معلم اسفراینی به مرکز تحقیقات فیزیک اروپا

راهیابی معلم اسفراینی به مرکز تحقیقات فیزیک اروپا