مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 09:562015-07-29ورزشي

حمدی نژاد: اتفاقات دیدار گذشته نفت و تراکتور انگیزه 2 تیم را بیش تر می کند


بازیکن سرابی نفت تهران با بیان اینکه بازی با تراکتورسازی همیشه هیجان دارد، گفت: اتفاقات فینال لیگ برتر انگیزه 2 تیم را برای انجام بازی زیبا بیش تر می کند.

- وحید حمدی نژاد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار تیم های تراکتورسازی و نفت تهران در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: تراکتورسازی نفرات خوبی جذب کرده و با داشتن تماشاگر و شرایط میزبانی برای حضور در مسابقات آماده است.

بازیکن نفت تهران افزود: ما هم تیم خوبی داریم و سال گذشته خیلی تلاش کردیم که حداقل یک جام به ارمغان بیاوریم اما به خاطر برخی مسائل و صحنه هایی که همه دیدند این اتفاق نیفتاد بااین حال امسال خیلی تلاش می کنیم که از همان اول کارمان را باقدرت شروع کنیم و به قهرمانی برسیم.

وی در پاسخ به این سؤال که اتفاقات دیدار 2 تیم در فینال لیگ برتر فصل قبل چقدر می تواند به جذابیت های این مسابقه اضافه کند، گفت: بازی با تراکتور همیشه به دلیل حضور تماشاگران پرشور هیجان دارد اما اتفاقاتی که در فصل گذشته افتاد که نه گذاشتند ما قهرمان شویم و نه تراکتور، باعث می شود هر 2 تیم تلاش و انگیزه بیش تری برای ارائه بازی زیبا داشته باشند.

حمدی نژاد تصریح کرد: شخصاً به عنوان یک آذری می خواهم یک بازی زیبا انجام دهیم که تماشاگران و مردم راضی باشند و لذت ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمدی نژاد: اتفاقات دیدار گذشته نفت و تراکتور انگیزه 2 تیم را بیش تر می کند

حمدی نژاد: اتفاقات دیدار گذشته نفت و تراکتور انگیزه 2 تیم را بیش تر می کند