مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 08:552015-07-29اجتماعي

سرپرست فرمانداری قرچک: آموزش و مهارت یابی نقش تاثیرگذاری در حوزه اشتغال دارد


سرپرست فرماندار شهرستان قرچک در دیدار معاون اداره کل آموزشی فنی و حرفه ای استان تهران گفت: آموزش و مهارت یابی نقش تاثیرگذاری در حوزه اشتغال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جنوب استان تهران، صبح امروز و همزمان با هفته ملی مهارت عبداله قاسمی معاون فنی و آموزشی اداره کل آموزشی فنی و حرفه ای استان تهران با حضور در فرمانداری شهرستان قرچک با مسعود مرسل پور سرپرست فرماندار شهرستان قرچک دیدار و گفت وگو کرد.

مسعود مرسل پور سرپرست فرماندار شهرستان قرچک طی سخنانی در این دیدار با بیان این که فنی و حرفه ای تاثیر بی شماری در آموزش و اشتغال دارد، اظهار کرد: آموزش و مهارت یابی نقش تاثیرگذاری در حوزه اشتغال دارد و مسئولان باید توجه ویژه ای به آموزش های فنی و حرفه ای داشته باشند.

وی کسب یک مهارت توسط هر عضو جامعه را ضروری دانست و گفت:‏‏ در راستای توسعه آموزش های مهارتی باید مباحث اطلاع رسانی و جلب مشارکت برای آموزش گسترش یافته تا همه بتوانند از این امکانات فراهم مراکز آموزشی استفاده کنند.

‏ نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به ظرفیت مناسب مرکز فنی و حرفه ای شهرستان قرچک از لحاظ تجهیزات آموزشی، خواستار استفاده حداکثری از زیر ساخت های این مرکز در راستای توسعه مهارت در این شهرستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری قرچک: آموزش و مهارت یابی نقش تاثیرگذاری در حوزه اشتغال دارد

سرپرست فرمانداری قرچک: آموزش و مهارت یابی نقش تاثیرگذاری در حوزه اشتغال دارد