مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 08:112015-07-29سياسي

سلاخی گونه های جانوری در سایه سکوت مسئولان+عکس


از ابتدای تابستان امسال تاکنون اخبار و تصاویر بسیاری مبنی بر شکار غیرمجاز و سلاخی گونه های ناب جانوری در ایران منتشر می شود که متاسفانه هیچ اقدامی برای پیشگیری از این موارد انجام نشده است.

- "، از ابتدای تابستان امسال اخبار و تصاویر بسیاری مبنی بر شکار غیرمجاز حیوانات در مناطق حفاظت شده منتشر شده است که متاسفانه شاهد اقدامات پیشگیرانه مسئولان سازمان محیط زیست دراین رابطه نیستیم.

این در حالی است که در پایان تیرماه امسال مصوبه جرائم نقدی صید و شکار غیرمجاز جانوران وحشی در روزنامه رسمی کشور درج شد و بر اساس ماده 4 قانون شکار و صید، مصوبات شورای عالی محیط زیست بیست روز پس از درج در روزنامه رسمی کشور لازم الاجرا است.

اما سوالی که پیش می آید این است که آیا تعیین جریمه های سنگین برای کشتار حیوانات می تواند جنبه پیشگیرانه داشته باشد؟ آیا می توان انقراض نسل یک حیوان را با پرداخت صد میلیون تومان (که بالاترین نرخ جریمه برای شکار یوزپلنگ) است را جبران کرد؟ چه اقداماتی مسئولان امر برای پیشگیری و حفظ امنیت جانی این حیوانات انجام داده اند؟ در زیر برخی از تصاویر کشتارهای بی رحمانه این حیوانات می بینید: * شکار بره میش هفت کیلویی روز 4 مردادماه نیروهای یگان محیط زیست شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی حین گشت زنی در منطقه شکار ممنوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاخی گونه های جانوری در سایه سکوت مسئولان+عکس

سلاخی گونه های جانوری در سایه سکوت مسئولان+عکس