مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 07:052015-07-29سياسي

برگزاری اردوی جهادی قرآنی در ورامین توسط ناحیه بسیج کربلا+عکس


ناحیه بسیج کربلا با هدف ریشه کنی بی سوادی قرآنی طی چهار روز اقدام به برگزاری اردوی جهادی قرآنی در 13 نقطه از شهرستان ورامین کرد.

- " پس ابلاغ فرمان راه اندازی اردو های جهادی قرآنی توسط فرمانده سپاه تهران بزرگ، نواحی مختلف بسیج از جمله ناحیه کربلا برنامه های خود را برای اعزام گروه های قرآنی به مناطق محروم تدوین کردند.

علیرضا تیموری فرمانده ناحیه بسیج کربلا در گفت وگو با فارس از اعزام نخستین گروه قرآنی به مناطق محروم خبر داد و گفت: ناحیه بسیج کربلا در سال های اخیر اردو های جهادی عمرانی در نقاط مختلف کشور برگزار کرده و امسال با پیشنهاد سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ راه اندازی اردو های جهادی قرآنی با اولویت مناطق محروم اطراف تهران در دستور کار ما قرار گرفت که اولین گروه طی روز های اخیر به مناطق محروم شهرستان ورامین اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام 30 نفر از مربیان قرآنی ناحیه بسیج کربلا به اردوی جهادی گفت: طی هماهنگی با ناحیه بسیج ورامین نقاط محروم این منطقه شناسایی و پس از ارزیابی کار ها و شاسایی کمبود ها و نیاز مندی ها برنامه از روز 3 مرداد ماه در پایگاه های بسیج منطقه آغاز شد.

تیموری درخصوص برنامه های اجراشده در این اردو گفت: برنامه های قرآنی در 13 پایگاه بسیج با موضوع روخوانی و روانخوانی، مفاهیم و در برخی از نقاط بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی جهادی قرآنی در ورامین توسط ناحیه بسیج کربلا+عکس

برگزاری اردوی جهادی قرآنی در ورامین توسط ناحیه بسیج کربلا+عکس