مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 01:462015-07-28ورزشي

بدمینتون بازان قمی قهرمان مسابقات منطقه ای همگانی کشور شدند


بدمینتون بازان قمی قهرمان مسابقات منطقه ای همگانی کشور شدند اما نمایندگان قم در بخش بانوان در این مسابقات توفیقی به دست نیاوردند.

- " اظهار داشت: بدمینتون بازان قمی در مسابقات منطقه ای همگانی کشور به میزبانی اصفهان خوش درخشیدند و توانستند عناوین برتر بخش مردان را از آن خود کنند.

وی افزود: تیم بدمینتون قم در مسابقات بدمینتون همگانی کشور در منطقه مرکز شرکت کرد و توانست عناوین برتر این مسابقات را از آن خود کند و در بخش مردان به عنوان تیم برتر این مسابقات انتخاب شود.

رییس هیئت بدمینتون قم گفت: در این مسابقات، کاظم افشاری از قم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و محمدعلی ضیایی مقدم دیگر بدمینتون باز قمی عنوان دوم را کسب کرد و محسن شهرستانی از قم به صورت مشترک با بدمینتون باز یزدی عنوان سوم را به دست آورد.

پنجه باشی بیان کرد: کاظم افشاری، علی دادستان، محمد ضیایی و محسن شهرستانی نفرات تیم بدمینتون استان قم در این رقابت ها بودند که توانستند عناوین برتر این مسابقات را آن خود کنند.

وی عنوان کرد: تیم بدمینتون قم در مسابقات بخش بانوان این رقابت ها نیز حضور داشت که موفق به کسب عنوانی نشد، ضمن اینکه پروین قهرمان، زهرا کاظمی، مهسا ارسطو و شیوا خازنی ترکیب تیم اعزامی استان قم در این مسابقات را تشکیل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدمینتون بازان قمی قهرمان مسابقات منطقه ای همگانی کشور شدند

بدمینتون بازان قمی قهرمان مسابقات منطقه ای همگانی کشور شدند