مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 00:012015-07-28ورزشي

کادر فنی تیم فوتبال امید صبای قم در لیگ برتر مشخص شد


مدیر تیم های پایه باشگاه صبای قم گفت: کادر فنی تیم فوتبال امید صبای قم در فصل جدید لیگ برتر امید مشخص شد.

- " اظهار داشت: تیم فوتبال امید صبای قم امسال پس از چند سال دوری از لیگ برتر امیدهای کشور، بار دیگر در این مسابقات شرکت می کند تا رقابت های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار کند.

وی افزود: تیم امید صبای قم با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته اول امیدهای کشور در سال 93، به لیگ برتر صعود کرده است در حالی که در آن مسابقات که مرحله نهایی آن در قم برگزار شد تیم ایران جوان بوشهر به مقام نخست رسید و همراه با صبا به لیگ برتر صعود کرد.

مدیر تیم های پایه باشگاه صبای قم گفت: کادر فنی تیم فوتبال امید صبای قم در لیگ برتر مشخص شده است و بر این اساس، حسین گنجیان هدایت تیم امید صبای قم را در فصل جدید لیگ برتر بر عهده دارد.

غلامی بیان کرد: گنجیان فصل گذشته نیز هدایت تیم امید صبا را بر عهده داشت و این تیم را به لیگ برتر رساند ضمن این که وی مربی بدنساز تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور است.

وی عنوان کرد: رضا گلباشی پیشکسوت سال های نه چندان دور فوتبال قم به عنوان دستیار اول تیم امید صبای قم فعالیت می کند و مسعود راشکی مهاجم گلزن سابق تیم سازان راه قم نیز که فصل گذشته به کادر فنی تیم نوجوانان صبا پیوسته بود به عنوان دستیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر فنی تیم فوتبال امید صبای قم در لیگ برتر مشخص شد

کادر فنی تیم فوتبال امید صبای قم در لیگ برتر مشخص شد