مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 23:012015-07-28اجتماعي

نسل سوم تلفن همراه در شلمچه راه اندازی می شود


به دلیل حضور کاروان های راهیان نور و استقبال زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی شلمچه این منطقه عملیاتی تحت پوشش خدمات نسل سوم تلفن همراه قرار می گیرد.

- "، اظهار داشت: افزایش ظرفیت زیر ساخت های مخابراتی شلمچه در دستور کار مخابرات شهرستان خرمشهر قرار دارد و به زودی اجرایی می شود.

وی افزود: به دلیل افزایش فعالیت ها و افزایش گستره پایانه مرزی شلمچه همچنین تردد زائران اربعین حسینی ظرفیت فعلی کابل فیبر نوری 4 رشته است که به دنبال افزایش آن به 72 رشته هستیم.

وی با بیان اینکه پیگیر آغاز اجرای پروژه تقویت فیبر نوری شلمچه هستیم، عنوان کرد: منطقه آزاد اروند متعهد شده که یک دستگاه مکانیزه حفاری در اختیار ما قرار دهد تا 13 کیلومتر مسیر منطقه پل نور تا مرز شلمچه را حفاری بکنند و ما بتوانیم کابل فیبر نوری خودمان را مستقر کنیم.

رییس اداره مخابرات خرمشهر با اشاره به اینکه 1 دکل BTS تلفن همراه در شلمچه مستقر است، گفت: در صورت اجرای این پروژه می توانیم یک دکل BTS سیار جدید در پایانه مرزی شلمچه مستقر کنیم و مانع اختلال در شبکه تلفن همراه شویم.

وی عنوان کرد: مخابرات استان خوزستان از ابتدای ماه رمضان نقشه برداری پروژه تقویت فیبر نوری شلمچه را از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و مقرر شده ظرف یک روز آینده جهت اجرایی کردن پروژه تحویل مخابرات خرمشهر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل سوم تلفن همراه در شلمچه راه اندازی می شود

نسل سوم تلفن همراه در شلمچه راه اندازی می شود