مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 20:302015-07-28سياسي

لاریجانی: مجلس با حساسیت بر نحوه اجرای توافقنامه نظارت می کند


رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به پیشینه همکاری های ایران و اروپا، چشم انداز روابط فی مابین را در زمینه مسائل دوجانبه و منطقه ای، مثبت دانست و گفت: ایران و اتحادیه اروپا منافع مشترکی برای توسعه همکاری ها دارند که می تواند به بهبود اوضاع منطقه و رفع مخاطرات کنونی برای ایجاد ثبات و آرامش در خاورمیانه کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، آقای لاریجانی در ادامه با اشاره به توافقنامه هسته ای ایران و 1+5 افزود: مجلس شورای اسلامی کار بررسی این توافقنامه را از جهت انطباق با قانون اساسی، چارچوب های قانونی مصوب و مصالح کشور در زمینه پیشرفت و توسعه دانش هسته ای آغاز خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مسئله مهم تر نحوه اجرای این توافقنامه است که مجلس شورای اسلامی با حساسیت بر نحوه اجرای آن نظارت خواهد کرد.

آقای لاریجانی در ادامه، پایبند نبودن سه کشور اروپایی فرانسه، انگلیس و آلمان را به اجرای توافق هسته ای سال 2003 با تهران یادآور شد و افزود: در صورت تأیید جمع بندی وین، ایران پایبند به مفاد مورد توافق خواهد بود و آن را به دقت اجرا خواهد کرد اما اگر ملت ایران احساس بدعهدی ازجانب 1+5 در اجرای توافق کند، شرایط تغییر خواهد کرد و مجلس شورای اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: مجلس با حساسیت بر نحوه اجرای توافقنامه نظارت می کند

لاریجانی: مجلس با حساسیت بر نحوه اجرای توافقنامه نظارت می کند