مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 20:262015-07-28اقتصادي

دفاتر ویژه تجاری ترکیه در استان زنجان تاسیس شود


مدیرکل دفتر هماهنگی و امور بین الملل استانداری زنجان گفت: به منظور افزایش سرمایه گذاری های مشترک دو جانبه، دفاتر ویژه تجاری ترکیه در استان زنجان تاسیس شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، کریم حسین خانی امروز در نشست سفیر ترکیه در ایران با فعالان اقتصادی استان زنجان اظهار داشت: کشور ترکیه در بین زنجانی ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است به طوری که عمده فعالان این استان با تجار ترکیه ای روابط تجاری مطلوبی دارند.

وی با بیان اینکه مردم زنجان، ترکیه را به عنوان کشور دوم خود تلقی می کنند، تصریح کرد: لازمه برقراری ارتباط، شناخت مطلوب از طرف مقابل است و ما امیدواریم که حضور سفیر ترکیه در ایران به مدت 2 روز در زنجان منجر به شناخت کافی از ظرفیت ها و جاذبه های این استان شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی و امور بین الملل استانداری زنجان با اشاره به ظرفیت های استان زنجان ابراز کرد: استان زنجان در زمینه برق، الکترونیک، آی.

تی، نساجی، باغی، زراعی و معدنی دارای جایگاه ویژه ای است.

وی با اشاره به حضور پررنگ مسئولان دستگاه های اجرایی زنجان در نشست سفیر ترکیه در ایران با فعالان اقتصادی استان عنوان کرد: حضور مدیران دستگاه های اجرایی در این نشست بیانگر علاقمندی آنان برای افزایش و گسترش ارتباط دو جانبه بین زنجان و ترکیه در تمامی زمینه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر ویژه تجاری ترکیه در استان زنجان تاسیس شود

دفاتر ویژه تجاری ترکیه در استان زنجان تاسیس شود