مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 18:202015-07-28حوادث

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد کشف 665 کیلوگرم تریاک در ملارد


فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از توقیف خودرو حامل مواد مخدر و کشف 665 کیلوگرم تریاک در شهرستان ملارد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از غرب استان تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی از توقیف خودرو حامل مواد مخدر و کشف 665 کیلوگرم تریاک در شهرستان ملارد خبر داد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اعلام این خبر اظهار کرد: صبح امروز در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر مأموران کلانتری بخش صفادشت با انجام اقدامات و کار اطلاعاتی از بارگیری یک محموله مواد افیونی از مقصد شیراز و انتقال آن به غرب استان تهران اطلاع یافتند.

وی افزود: مأموران بعد از کنترل مسیرهای ورودی و خروجی منتهی به شهرستان ملارد و صفادشت به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان کرد: مأموران انتظامی پس از توقیف خودرو و دستگیری راننده و سرنشین آن در بازرسی دقیق از آن تعداد 65 بسته 10 کیلو گرمی مواد مخدر از نوع تریاک به مقدار 665 کیلوگرم، 2 عدد دستگاه گوشی همراه و تعداد 15 عدد سیم کارت صفر را کشف کردند.

سردار محسن خانچرلی در پایان با اشاره به اینکه مواد مکشوفه از شیراز به مقصد غرب استان تهران در حال انتقال بود، متذکر شد: با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان ملارد، خودرو حامل مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد کشف 665 کیلوگرم تریاک در ملارد

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد کشف 665 کیلوگرم تریاک در ملارد