مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 18:012015-07-28فرهنگي

برنامه ریزی برای توسعه فرهنگی اردبیل انجام می شود


توسعه فرهنگی یکی از اولویت های اصلی کاری شهرداری بوده که تلاش می کنیم در این راستا برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حمید لطف اللهیان بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: توسعه فرهنگی یکی از اولویت های اصلی کاری شهرداری بوده که تلاش می کنیم در این راستا برنامه ریزی های لازم را انجام داده و در این عرصه گام برداریم.

وی با تاکید بر فضاسازی مناسب فرهنگی در سطح شهر اردبیل بیان کرد: در این زمینه باید با مشارکت و همکاری لازم بین مسئولان فرهنگی و شهرداری تلاش کنیم تا در سطح شهر اردبیل فضاهای مناسب فرهنگی را راه اندازی کنیم.

لطف اللهیان با بیان اینکه بزرگراه توسعه و آبادانی شهر اردبیل از خیابان فرهنگ می گذرد، افزود: بدون توجه به زیرساخت های فرهنگی شهر اقدامات برای توسعه و آبادانی آن به نتیجه نخواهد رسید و نمی توان شاهد موفقیت در اجرای برنامه ها بود که به این دلیل تلاش و جدیت هر چه بیشتر بر توسعه فرهنگی اردبیل است.

شهردار اردبیل با اشاره به معضلات شهر اردبیل تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم معضلات و مشکلات شهری را در اردبیل برطرف کنیم باید زمینه سازی برای ارتقای فرهنگ شهروندی انجام شود که در این حوزه باید متولیان فرهنگی در اردبیل تلاش کرده و اقدامات فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای توسعه فرهنگی اردبیل انجام می شود

برنامه ریزی برای توسعه فرهنگی اردبیل انجام می شود