مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 17:462015-07-28سياسي

نماز جمعه در 41 نقطه استان خوزستان اقامه می شود


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان گفت: در کشور بیش از 833 نماز جمعه اقامه می شود که سهم استان خوزستان 41 نقطه است.

- "، اظهار داشت: نماز جمعه یکی از ارکان مهم نظام اسلامی ایران است که برای نخستین بار به دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضررت امام خمینی(ره) توسط آیت الله سیدمحمود طالقانی در تهران اقامه شد.

وی افزود: پس از آن بود که استان های دیگر نیز با استقبال پرشور خود خواهان برگزاری این مراسم عبادی سیاسی در شهرشان شدند که خوشبختانه امروز شاهد برگزاری این مراسم در 833 نقطه کشور اسلامی مان هستیم.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان خوزستان عنوان کرد: ائمه جمعه در طول دفاع مقدس همواره در پشت جبهه های حق علیه باطل به رزمندگان یاری رسانده و در پیروزی و فتح نقاط تصرف شده توسط دشمن بعثی نقش پررنگی داشتند.

وی بیان کرد: برگزاری نمازهای جمعه در اوایل پیروزی انقلاب و در اوج حملات منافقین به یاران با وفای امام راحل نشان از اهمیت این مراسم عبادی سیاسی از نظر امام خمینی(ره) بود و خوشبختانه این مراسم امروزه در دورترین نقاط کشور نیز با استقبال بالای هموطنان برگزار می شود.

محمدزاده اظهار داشت: بسیاری از فتنه های دشمنان علیه ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در همین نمازجمعه ها برطرف شد و به این وسیله سبب یأس و ناام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه در 41 نقطه استان خوزستان اقامه می شود

نماز جمعه در 41 نقطه استان خوزستان اقامه می شود