مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 17:412015-07-28اجتماعي

100 هزار هکتار جنگل طبیعی در زنجان از دسترس گردشگران خارج است


مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 100 هزار هکتار جنگل طبیعی در استان زنجان وجود دارد که از دسترس گردشگران خارج است، - به گزارش سایت قطره و به نقل از، بهمن اسکندری امروز در حاشیه مراسم بازدید از نهالستان کوشکن در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری 8 مرداد ماه به عنوان روز جنگل اظهار داشت: با توجه به اینکه اوج سفر هموطنان در مرداد ماه انجام می شود سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری طی انعقاد قرارداد با سازمان صدا و سیما بحث چگونگی رفتار انسان با جنگل را به مردم آموزش داده و اطلاع رسانی های لازم به آحاد مردم را در زمینه فواید جنگل ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 100 هزار هکتار جنگل طبیعی در استان زنجان وجود دارد که از دسترس گردشگران خارج است، تصریح کرد: توسعه جنگل تنها با حفاظت از گونه های جنگلی در قالب گسترش پوشش گیاهی منطقه امکان پذیر است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان ابراز کرد: بحث جلوگیری از آلوده شدن گونه های جنگلی به بیماری ها و رصد تمامی مناطق به منظور عدم بروز آتش سوزی از جمله برنامه های اداره کل منابع طبیعی استان زنجان در سال های اخیر و امسال است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث احیا و توسعه جنگل های استان زنجان توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان خاطرنشان کرد: در سال قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار هکتار جنگل طبیعی در زنجان از دسترس گردشگران خارج است

100 هزار هکتار جنگل طبیعی در زنجان از دسترس گردشگران خارج است