مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 17:412015-07-28اقتصادي

آمریکا متعهد به فروش هواپیما و خرید پسته و فرش از ایران شد


با اجراشدن توافق ، تحریم های تجاری، اقتصادی، مالی و بانکی لغو می شود و آمریکا متعهد شده که در زمینه فروش و اجاره هواپیما با ایران همکاری و امکان فروش پسته و فرش ایران را به این کشور فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزرای تسنیم به نقل از روابط عمومی اتاق ایران، محسن جلالپور رییس اتاق ایران در نشست پسا تحریم که با هدف بررسی لایه های مختلف توافق اخیر ایران و 1+5 و رفع برخی ابهامات در زمینه تجارت خارجی برگزار شد، عنوان کرد: امروز شرایط برای فعالیت اقتصادی فراهم شده و شاهد به وجود آمدن فضای تعاملی بین ایران و سایر کشورها هستیم.

بدین ترتیب آنچه امروز برای بخش خصوصی از اهمیت بالایی برخوردار است، ایجاد زمینه های لازم برای فعالیت اقتصادی، رفع مشکلات ناشی از دیوان سالاری و تحریم های داخلی است.

وی ادامه داد: بخش خصوصی در پی آن است که با بهبود وضعیت و ایجاد شرایط مساعد بتواند حداکثر بهره برداری را از فضای به وجود آمده ببرد.

برای این منظور باید ابزار لازم در بدنه دولت و حاکمیت ایجاد شود.

جلال پور با تأکید بر اینکه زمان برای جبران گذشته و قرار گرفتن در مسیر توسعه اقتصادی کوتاه است، تصریح کرد: اگر در ماه های ابتدایی پس از توافقات هسته ای، کار خود را شروع کنیم و برای رشد و توسعه اقتصادی کشور برنامه ارائه دهیم، می توانیم مدعی شویم که کار جدی انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا متعهد به فروش هواپیما و خرید پسته و فرش از ایران شد

آمریکا متعهد به فروش هواپیما و خرید پسته و فرش از ایران شد