مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 16:362015-07-28ورزشي

بخشی از مشکلات مشکلات جوانان در حوزه اشتغال و ازدواج تا پایان امسال برطرف می شود


وزیر ورزش و جوانان در چهارمحال وبختیاری گفت: در راستای برطرف شدن مشکلات جوانان در حوزه مسکن، اشتغال و ازدواج دولت تدبیر و امید قول مساعدت و همکاری داده است که تا پایان امسال بخشی از مشکلات برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمود گودرزی در مراسم افتتاح نخستین نشست معاون و مدیران کل فرهنگی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مشکلات جوانان، اظهارداشت: در راستای برطرف شدن مشکلات جوانان در حوزه مسکن، اشتغال و ازدواج دولت تدبیر و امید قول مساعدت و همکاری داده است که تا پایان امسال بخشی از مشکلات برطرف می شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح های ویژه جوانان نیازمند اعتبارات بسیار زیادی است، افزود: امیدواریم قول های دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات جوانان وضعیت آن هارا بهبود بخشد.

وزیر ورزش و جوانان در چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه با همکاری دستگاه های اجرایی مشکلات جوانان برطرف می شود، بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان چه تفکیک شود چه تفکیک نشود نباید مشکلات جوانان به فراموشی سپرده شود چراکه جوانان ما سرمایه این آب و خاک هستند.

گودرزی خاطرنشان کرد: توجه به جوانان به عنوان یک فرصت و ثروت ملی است که مسئولان کشور نباید این فرصت را به بیگانگان بدهند که منبع اصلی پیشرفت کشور که جوانان هستند را از بین ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از مشکلات مشکلات جوانان در حوزه اشتغال و ازدواج تا پایان امسال برطرف می شود

بخشی از مشکلات مشکلات جوانان در حوزه اشتغال و ازدواج تا پایان امسال برطرف می شود