مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 16:202015-07-28حوادث

در اقلید فارس صورت گرفت کشف 148 کیلوگرم تریاک در خودرو سمند


فرمانده انتظامی شهرستان اقلید استان فارس از توقیف یک خودرو سمند و کشف 148 کیلو و 655 گرم تریاک خبر داد.

- " از شیراز به نقل از اداره اطلاع رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ محمدحسین اسکندری در تشریح جزییات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند با استفاده از یک خودرو سواری مقادیری مواد مخدر را از محورهای مواصلاتی اقلید انتقال دهند.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران اقدام به ایجاد ایست و بازرسی در محور خروجی این شهرستان کردند که هنگام کنترل خودروهای عبوری به خودرو پژو 405 مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه در بازرسی از این خودرو هیچ گونه مواد مخدری کشف نشده و خودرو رها شد، افزود: مأموران با تعقیب و مراقبت نامحسوس متوجه شدند که خودرو پژو 405 خود را به یک خودرو سمند رسانده و به عنوان اسکورت عمل می کند.

اسکندری تصریح کرد: رانندگان این دو خودرو که متوجه حضور مأموران شده بودند، اقدام به فرار کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز هر دو خودرو متوقف و در بازرسی از خودرو سمند 148 کیلو و 655 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با اشاره به دستگیری چهار نفر در این عملیات گفت: متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اقلید فارس صورت گرفت کشف 148 کیلوگرم تریاک در خودرو سمند

در اقلید فارس صورت گرفت کشف 148 کیلوگرم تریاک در خودرو سمند