مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 16:162015-07-28سياسي

استکبارستیزی از نمادهای نظام جمهوری اسلامی است


نظام جمهوری اسلامی شجاع بوده و استکبار ستیزی از ملاک های ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام شیخ ابوتراب بهرامی ظهر امروز در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی لرستان اظهار داشت: از خداوند درخواست می کنم روحیه شکرگزاری و سپاس گزاری از نعمت ها را به ویژه نعمت اسلام، نعمت قرآن و نعمت بزرگ نظام جمهوری اسلامی استقلال و آزادی و جایگاه‎های که جمهوری اسلامی پیدا کرده است، در ما حفظ کند.

وی با اشاره به این که نیروی انتظامی در خدمت مردم است، افزود: حاصل کاری آن خدمات مشترک امنیتی است که مردم از آن برخوردار هستند و در سایه این امنیت از زندگی خود لذت می برند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه نخستین نکته مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی داشتن قصد قربت بود، بیان کرد: قصد قربت داشتن به معنای معامله با خداوند است و از جمله صفات خداوند شاکر بودن است.

وی عنوان کرد: سپاسگزاری خداوند در قالب لطف، عنایت، رحمت و توفیق بیشتر تجلی پیدا می کند و معامله با خدا سبب می شود که کارهای ما جاودانه، با برکت و اثرگذار باشد.

بهرامی تصریح کرد: نیروهای مسلح که نیروی انتظامی نیز بخشی از نیروهای مسلح است کار تولیدی ندارند بلکه خدماتی هستند و در حوزه اقتصاد نیز یک سازمان مصرف کننده هستند در حالی که مقام معظم رهبری در ابلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبارستیزی از نمادهای نظام جمهوری اسلامی است

استکبارستیزی از نمادهای نظام جمهوری اسلامی است