مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 16:162015-07-28پزشكي

علل کاهش سن مصرف مواد مخدر در قزوین بررسی می شود


معاون اجرایی مرکز بهداشت استان قزوین گفت: علل کاهش سن مصرف مواد مخدر در قزوین شناسایی می شود و برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اسماعیل کلهر بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، اظهار داشت: باید با برنامه ریزی های درست و حساب شده، علل کاهش سن مصرف مواد در نوجوانان و جوانان بررسی شود.

وی با بیان اینکه دلایل مختلفی برای گرایش نوجوانان و جوانان به اختلال مصرف مواد مخدر وجود دارد، تصریح کرد: داشتن احساس کنجکاوی، خود درمانی، مشکلات سلامت روان، احساس بزرگ شدن و فشارهای گروه های همسان دلایل استفاده از مواد مخدر در این سنین است.

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان قزوین در رابطه با اینکه گروه سنی نوجوانی پایه و اساس شکل گیری شخصیت هر فرد محسوب می شود، اظهار کرد: معاشرت های افراد در این سنین با همسالان و دیگران بسیار اهمیت داشته چراکه بسیاری از گروه هایی که نوجوانان در آن عضو هستند، سرنوشت ساز است.

کلهر با بیان اینکه والدین باید فرزندان خود را در رده های سنی کودکی و نوجوانی با عوارض استفاده از انواع مواد مخدر آشنا کنند، گفت: بسیاری از افرادی که جذب این دسته از موادها می شوند به دلیل ناآگاهی بوده و ناخواسته مبتلا به بیماری اعتیاد می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علل کاهش سن مصرف مواد مخدر در قزوین بررسی می شود

علل کاهش سن مصرف مواد مخدر در قزوین بررسی می شود