مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 16:052015-07-28بين الملل

کاهش بودجه، شکاف فزاینده نژادی و قومی انگلیس را تشدید خواهد کرد


کاهش بودجه ، شکاف فزاینده نژادی و قومی انگلیس را تشدید خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، بخش فارسی پایگاه اینترنتی شبکه پرس تی وی نوشت: مطالعات جدید رانیمید تراست ، اندیشکده انگلیسی نشان می دهد، کاهش مزایای این کشور بدترین تاثیر را بر سیاهان و اقلیت های قومی انگلیس از جمله مسلمانان خواهد داشت.

این پایگاه تصریح کرد: نتیجه مطالعات و بررسی های رانیمید تراست نشان می دهد، تصمیم گیری های حزب محافظه کار انگلیس درباره بودجه، میلیون ها تن از اقلیت های قومی انگلیس را با سرعت بیشتری نسبت به سفیدپوستان فقیرتر می کند و به تَبَع آن شکاف فزاینده نژادی میان آنان را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین منبع، بر اثر کاهش بودجه انگلیس، درآمد چهار میلیون نفر از اقلیت قومی و سیاه پوست بیش از پیش کاهش می یابد و مسلمانان انگلیس از جمله گروه هایی خواهند بود که بیشترین تاثیر منفی را متحمل خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین پایگاه، نتیجه این بررسی نشان می دهد احتمالا اقلیت هایی که تحت تاثیر مضرات و پیامدهای ناشی از بودجه پیشنهادی محافظه کاران قرار می گیرند حدود دو برابر انگلیسی های سفید پوست خواهد بود.

پرس تی وی در ادامه افزود: بر اساس این گزارش، بودجه پیشنهادی محافظه کاران که تقریبا سه هفته پیش مطرح شد، با کاهش اعتبارهای مالیاتی، محدودیت های جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بودجه، شکاف فزاینده نژادی و قومی انگلیس را تشدید خواهد کرد

کاهش بودجه، شکاف فزاینده نژادی و قومی انگلیس را تشدید خواهد کرد