مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 15:352015-07-28اجتماعي

هشدار هواشناسی از ناپایداری های جوی و وزش باد


سازمان هواشناسی کشور از ناپایدارهای جوی به شکل رشد ابرهای جوششی، رگبار و رعد و برق موقتی و وزش باد شدید محلی طی سه روز آینده در شرق فارس، جنوب کرمان، - جنوب سیستان و بلوچستان و برخی مناطق هرمزگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، طی روز جاری باد و گرد و خاک در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور ادامه خواهد داشت و این وضعیت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در این مناطق تشدید می شود و شمال سیستان و بلوچستان بویژه منطقه زابل، با توفان و گرد و خاک همراه خواهد بود.

سازمان هواشناسی توصیه کرده است که تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی از جمله احتیاط در تردد در حاشیه مسیل ها و مسیرهای کوهستانی در مناطق یادشده به عمل آید و طی سه روز آینده سواحل شرقی دریای عمان مواجی پیش بینی شده است.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص دمای هوای تهران نیز به خبرنگار ایرنا، گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به حدود 36 درجه بالای صفر رسیده ، رطوبت نسبی هوا حدود 9 درصد، سرعت وزش باد به بیش از 11 کیلومتر بر ساعت و کمینه و بیشینه امروز هوای تهران نیز بین 26 تا 38 درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران فردا (چهارشنبه) به 27 تا 38 درجه بالای صفر می رسد و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری گاهی همراه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی از ناپایداری های جوی و وزش باد

هشدار هواشناسی از ناپایداری های جوی و وزش باد