مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 13:262015-07-28سياسي

همایش تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ایلام برگزار می شود


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: همایش ویژه سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ایلام برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام علی چراغی پور پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان ایلام، اظهار داشت: ما در موضوع انتخابات هیچ گونه جناح گرایی نداریم و هدف تمامی ولایتمداران باید تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه انجام فعالیت های ملی و مذهبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بسیاری از دستگاه های انقلابی و فرهنگی گسترش یافت، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای تجمیع فعالیت های ملی و مذهبی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 59 تأسیس شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام عنوان کرد: در 14 تیر سال 73 نیز مردمی بودن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور رسید.

وی گفت: محوریت برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردم است و به هیچ ارگان و نهادی تعلق ندارد و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی این نهاد با محوریت مردم مناسب های ملی و مذهبی را گرامی می دارد.

چراغی پور خاطرنشان کرد: از صدا و سیما باید تشکر کنیم که تعامل خوبی برای پوشش دادن برنامه های شورای تبلیغات اسلامی در مراسم های مختلف داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ایلام برگزار می شود

همایش تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ایلام برگزار می شود