مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 13:012015-07-28اجتماعي

نگارخانه هنری کودک و نوجوان در قزوین راه اندازی می شود


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: نگارخانه هنری کودک و نوجوان در استان راه اندازی می شود.

- " اظهار داشت: به دلیل مشکلاتی که وجود سالن ورزشی در کانون پرورش فکری ایجاد کرده، قرار است تا این سالن ورزشی به نگارخانه هنری در حوزه کودک و نوجوان تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز از این سالن ورزشی در کانون پرورش فکری در بخش های هنری استفاده می شد، بیان کرد: با اقداماتی که در این راستا صورت گرفت، گالری به سالن ورزشی تبدیل شد ولی به دلیل مشکلات بسیاری که در این سالن وجود دارد قرار است تا در آینده ای نزدیک برای بار دیگر به گالری هنری تبدیل شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در رابطه با مشکلاتی که این سالن ورزشی در کانون ایجاد کرده است، عنوان کرد: به دلیل عدم تهویه مناسب در این سالن و از طرفی سقف کوتاهی که این سالن ورزشی دارد، برای ورزش مناسب نیست و باید در راستای تغییر کاربری و تبدیل آن به نگارخانه هنری اقداماتی صورت بگیرد.

اروجی با بیان اینکه در حال حاضر تعاملات خوبی با دستگاه های مختلف داریم، خاطرنشان کرد: برای برقراری ارتباط با دستگاه های مختلف آمادگی لازم وجود دارد تا با انعقاد تفاهمنامه با آن ها گامی در راستای تربیت هرچه بهتر کودکان و نوجوانان برداشته باشیم که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارخانه هنری کودک و نوجوان در قزوین راه اندازی می شود

نگارخانه هنری کودک و نوجوان در قزوین راه اندازی می شود