مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 11:402015-07-28سياسي

نماینده دموکرات کنگره: متوقف کردن روند برجام سخت است اما غیرممکن نیست


الیوت انجل عضو دموکرات مجلس نمایندگان و از حامیان سرسخت رژیم صهیونیستی درباره احتمال غیرقابل وتو کردن برجام توسط کنگره آمریکا گفت که متوقف کردن روند اجرای برجام سخت است اما غیرممکن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل ، الیوت انجل عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا و از حامیان جدی رژیم صهیونیستی در کنگره در پاسخ به این سوال که آیا مخالفان مذاکرات هسته ای خواهند توانست دو سوم آرای مجالس سنا و نمایندگان را کسب کرده و آنرا غیرقابل وتو کنند، جواب داد: من فکر می کنم این موضوع سخت است.

روی دموکراتها برای حفظ وتوی رییس جمهور فشار خواهد بود .

عضو ارشد دموکرات در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا افزود: اگر همه جمهوریخواهان رای نه بدهند، شما به 42 یا 43 رای دموکراتها(برای غیرقابل وتو کردن) نیاز دارید که من فکر می کنم این موضوع سخت است اما غیرممکن نیست .

الیوت انجل با بیان آنکه هنوز تصمیم نهایی خود را درباره تایید یا مخالفت با آن نگرفته، مدعی شد: چیزی که در توافق مرا مشوش می کند آن است که واقعا مانع دستیابی ایران به سلاح هسته ای نمی شود و این موضوع را برای 15 سال به تعویق می اندازد و ایران به عنوان یک کشور در آستانه هسته ای به رسمیت شناخته شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دموکرات کنگره: متوقف کردن روند برجام سخت است اما غیرممکن نیست

نماینده دموکرات کنگره: متوقف کردن روند برجام سخت است اما غیرممکن نیست