مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 11:012015-07-28دانش

دانشگاه آزاد لرستان عضو هیئت علمی می پذیرد


دبیر هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی لرستان گفت: استخدام عضو هیئت علمی در مرتبه دانشیاری و بالاتر در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، یدالله ملکی اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح علمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در نظر داریم از طریق فراخوان با جذب اساتید مجرب در رشته های حقوق خصوصی، مهندسی برق قدرت، مهندسی عمران(سازه)، ادبیات فارسی، روانشناسی عمومی، معماری، مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) در مرتبه دانشیاری و بالاتر با حقوق و مزایای مکفی به صورت نیمه وقت و تمام وقت عضو هیئت علمی استخدام کنیم.

وی افزود: شرایط استخدام بایستی بر اساس ضوابط و بخشنامه های ارسالی از سوی سازمان مرکزی انجام شود به گونه ای که سن داوطلبان بایستی کمتر از 70 سال باشد.

دبیر هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی لرستان عنوان کرد: در صورتی که داوطلب دریکی از مرکز علمی آموزشی اشتغال دارد جذب وی به صورت نیمه وقت است و اگر متقاضی بازنشسته سایر مراکز آموزشی باشد استخدام آنان به صورت تمام وقت انجام می شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با جذب اساتید مجرب در عرصه توسعه تحصیلات تکمیلی که مدنظر ریاست عالی دانشگاه است قدم های مثبت و مؤثری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد لرستان عضو هیئت علمی می پذیرد

دانشگاه آزاد لرستان عضو هیئت علمی می پذیرد