مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 08:002015-07-28دانش

رییس دانشگاه پیام نور خورموج مطرح کرد پذیرش 15 رشته کارشناسی بدون آزمون در دشتی


دانشگاه پیام نور خورموج در 15 رشته کارشناسی به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

- " در دشتی گفت: دانشگاه پیام نور خورموج برای سال تحصیلی 95-94 در 15 رشته در مقطع کارشناسی بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد.

وی افزود: متقاضیان جهت ثبت نام می توانند از روز دوشنبه پنجم مرداد تا پایان روز شنبه 10 مرداد به سایت سازمان سنجش به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه کنند.

رییس دانشگاه پیام نور خورموج در خصوص رشته های دانشگاه یادآور شد: داوطلبان می توانند پس از ثبت نام در سایت سازمان سنجش، بر اساس علاقه مندی خود 15 رشته در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور خورموج شامل حقوق، روانشناسی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، اقتصاد، حسابداری، مهندسی مدیریت اجرایی، مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار، مهندسی کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعات، شیمی کاربردی، شیمی محض، مهندسی کشاورزی، زبان و ادبیات فارسی و علوم اجتماعی را انتخاب کنند و نتایج در نیمه دوم شهریورماه اعلام می شود و افراد پذیرفته شده از مهرم ماه 94 شروع به تحصیل می کنند.

سجادی خاطرنشان کرد: تمام داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1394 ثبت نام نموده اند، حتی درصورتی که غایب بوده و یا مجاز به انتخاب رشته نشده اند و همچنین افرادی که در آزمون ثبت نام نکرده اند می توانند با مراجعه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه پیام نور خورموج مطرح کرد پذیرش 15 رشته کارشناسی بدون آزمون در دشتی

رییس دانشگاه پیام نور خورموج مطرح کرد پذیرش 15 رشته کارشناسی بدون آزمون در دشتی