مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 03:112015-07-27فرهنگي

همه مراحل قانونی تشکیل "بنیاد حامی هنر فارس" انجام شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان فارس با اشاره به راه اندازی "بنیاد حامی هنر فارس" گفت: تمام روند حقوقی و قانونی ثبت این بنیاد انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، برای کمک به اصحاب فرهنگ و هنر استان فارس به ویژه در حوزه های رفاهی و درمانی بنا است که بنیاد حامی هنر استان فارس به زودی راه اندازی شود تا هنرمندان بدون دغدغه به تولیدآثار ارزشمند و فاخر خود بپردازند برای اطلاع از جزییات دقیق شکل گیری این بنیاد که برای نخستین بار در کشور در استان فارس تاسیس می شود با بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان فارس، به گفت وگو نشستیم.

تسنیم: در مورد تاسیس بنیاد حامی هنر استان فارس و فعالیت های این بنیاد توضیح دهید؟ مریدی: بهترین نگاهی که هر دولتی می تواند به حوزه فرهنگ داشته باشد تحویل حوزه مدیریتی فرهنگ به بخش غیردولتی است اگر بخواهیم فرهنگ را صرفا در حوزه دولت تعریف کنیم این نگاه، نگاه خوبی نیست و اگر بخواهیم مثل برخی نظام های خارجی این حوزه را به بخش خصوصی واگذار کنیم این کار نیز در کشورهای در حال توسعه و جهان سوم که در حال گذار هستند جوابگو نیست.

سمن های حوزه فرهنگ و هنر می توانند بیش ترین کارایی را داشته و بسیار موثر باشند وقتی اسم سمن می آید به دلیل سمن بودنشان باید نگاه انتخاباتی در آن شکل گیرد نه اینکه منصوب به یک فرد خاص باشد و یا مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مراحل قانونی تشکیل "بنیاد حامی هنر فارس" انجام شد

همه مراحل قانونی تشکیل "بنیاد حامی هنر فارس" انجام شد