مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 01:362015-07-27سياسي

اصول گرایان برای انتخابات مجلس هماهنگی کامل دارند


وزیرسابق ارشاد با بیان اینکه تردیدی وجود ندارد که در انتخابات مجلس هماهنگی کامل میان اصول گرایان را شاهد خواهیم بود گفت: بعید است اصلاح طلبان میدان دار انتخابات مجلس باشند.

- سیدمحمد حسینی عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم"، با اشاره به لزوم وحدت اصول گرایان و احتمال بازگشت فتنه گران به مجلس آینده، اظهار داشت: از سال 82 به مدت یک دهه انتخابات شوراهای اسلامی شهر، ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی با پیروزی اصول گرایان همراه بود و حتی در سال 84 علیرغم تفرقه و تعدد کاندیداهای اصول گرایان در مرحله اول، جریان اصول گرا در دور دوم از یک کاندیدا حمایت کرد و پیروز شد.

وی ادامه داد: ما یک دهه شاهد پیروزی اصول گرایان بوده ایم و فقط در انتخابات سال 1392 اصول گرایان پیروز نشدند که این مسئله آسیب شناسی و بلافاصله جلسات متعددی برای این منظور برگزار شد و دلیل عمده این موضوع به اختلافات ایجاد شده در میان طیف های مختلف اصول گرا باز می گشت، چراکه آنها یکدیگر را تضعیف کردند و در نتیجه رقیب اصول گرایان توانست، موفق شود.

عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا افزود: در حقیقت قدرت، توان و پایگاه اجتماعی رقیب اصول گرایان منجر به پیروزی آنها نشد، بلکه تفرقه میان اصول گرایان موجب شد که رقیب آنها به پیروزی دست یابد و هم اکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصول گرایان برای انتخابات مجلس هماهنگی کامل دارند

اصول گرایان برای انتخابات مجلس هماهنگی کامل دارند