مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مرداد 1394 ساعت 12:262015-07-27دانش

دانشگاه فردوسی؛ دانشگاهی ممتاز با هویتی اسلامی-ایرانی+ تصاویر


دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان سومین دانشگاه کشور از نظر قدمت پس از دانشگاه های تهران و تبریز در حال حاضر شصت و سومین سال فعالیتش را سپری می کند و بر اساس چشم انداز سند راهبردی دانشگاه باید جزو 500 دانشگاه ممتاز جهان با هویتی اسلامی- ایرانی باشد.

- حقوق (خصوصی) ** کارشناسی ارشد علوم سیاسی ** کارشناسی کارشناسی ارشد علوم سیاسی (روابط بین الملل) ** کارشناسی ارشد دانشجویان این دانشکده با گذراندن یک دوره آموزشی چهار ساله (در هشت نیمسال تحصیلی ) با اخذ درجه کارشناسی در رشته های اقتصاد بازرگانی ، اقتصاد نظری ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت دولتی ، حسابداری ، حقوق و علوم سیاسی دانش آموخته می شوند.

زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره کارشناسی ارشد در هر یک از رشته ای موجود دو تا سه سال می باشد.

تعداد دانش آموختگان دانشکده از بدو تأسیس تا کنون حدود 4701 نفر در مقاطع مختلف تحصیلی و در رشته های گوناگون فوق بوده است .

دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست شورای گسترش آموزش عالی در جلسه 17 بهمن ماه 1383با ایجاد دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست در دانشگاه فردوسی مشهد موافقت بعمل آورد.

تاسیس این دانشکده با توجه به فراوانی تنوع زیستی مناطق شمال شرق کشور و گستردگی منابع طبیعی و نیز وجود اکوسیستم ­های منحصر به­ فرد در این قسمت از کشور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فردوسی؛ دانشگاهی ممتاز با هویتی اسلامی-ایرانی+ تصاویر

دانشگاه فردوسی؛ دانشگاهی ممتاز با هویتی اسلامی-ایرانی+ تصاویر