مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مرداد 1394 ساعت 09:062015-07-26سياسي

نتایج قرعه کشی عتبات دانشجویی اعلام شد+لینک نتایج


رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعلام نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان خبر داد و گفت: حدود 10 هزار نفر از دانشگاهیان از 19 مرداد لغایت 20 آبان ماه به عتبات عالیات اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، "حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:ثبت نام از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات، از روز 23 تیر لغایت 3 مرداد ماه در سایت لبیک انجام شد و 51892 نفر از دانشگاهیان شامل 2514 استاد،11751پسر مجرد،30534 زوج دانشجو،4929 دختر مجرد همراه با محرم و 2164 نفر از کارمندان برای اعزام به عتبات عالیات ثبت نام کردند.

وی افزود: مراسم قرعه کشی سفر دانشگاهیان به عتبات عالیات روز گذشته سوم مرداد به صورت سیستمی انجام شد و نتایج آن امروز از طریق سایتwww.

labbayk.

irاعلام شد.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی گفت: برگزیدگان اصلی و ذخیره باید از 4 لغایت 10 مرداد ماه با مراجعه به سایت لبیک و مطالعه دقیق دفترچه راهنما، نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نمایند و سپس نسبت به تحویل مدارک خود به شوراهای استانی ستاد، اقدام کنند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات شهرهای مقدس (نجف، کربلا، کاظمین) از روز19 مرداد ماه با اعزام 1 کاروان از استان کرمان آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج قرعه کشی عتبات دانشجویی اعلام شد+لینک نتایج

نتایج قرعه کشی عتبات دانشجویی اعلام شد+لینک نتایج