مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مرداد 1394 ساعت 16:112015-07-25دانش

بازنگری در رشته های جدید در اولویت دانشگاه هرمزگان است


بازنگری در رشته های جدید در اولویت دانشگاه هرمزگان است.

- " اظهار داشت: از مهرماه امسال در دو رشته روانشناسی عمومی و شیمی تجزیه برای اولین بار در این دانشگاه دانشجو پذیرش می شود و در حوزه صنعت و فولاد نیز مقدمات راه اندازی رشته مهندسی متالوژی در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بازنگری در رشته های جدید بیان کرد: مجوز رشته های جدید در دانشگاه ها بر اساس ضوابط جدید وزارت علوم تغییر کرده است و باید متناسب با برنامه راهبردی، مبتنی بر کاربردی کردن دانش و تولید علم به ثروت و ضرورت و ایجاد آن در استان ها ضرورت باشد.

رییس دانشگاه هرمزگان افزود: براساس تاکید شورای گسترش، ایجاد زیرساخت های لازم از جهت تامین کادر هیئت علمی به ویژه برای رشته های ارشد و دکترا، تجهیز آزمایشگاه ها از ملزومات راه اندازی رشته های جدید در دانشگاه ها است.

در حال تدوین برنامه راهبردی برای توسعه رشته های جدید هستیم شیخی با اشاره به تاکید شورای گسترش وزارت علوم در بحث بازنگری رشته ها و لزوم حرکت دانشگاه ها به این سمت، گفت: در این دانشگاه نیز گسترش کمی رشته ها به سمت کیفی سازی سوق پیدا کرده و چه بسا در این فرایند رشته هایی تعطیل و همچنین رشته هایی جدید تعریف و راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در رشته های جدید در اولویت دانشگاه هرمزگان است

بازنگری در رشته های جدید در اولویت دانشگاه هرمزگان است