مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مرداد 1394 ساعت 11:302015-07-25حوادث

معتاد شیشه ای، زنِ فامیل را کشت+عکس


معتاد شیشه ای که به بهانه سرقت به منزل فامیل خود رفته بود پس از مانع شدن زن فامیل از ورودش به داخل منزل با ضربات چاقو وی را به قتل رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی " در ساعت 18 روز 21 تیر 94 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح به کلانتری 150 تهرانسر اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل درگیری واقع در فاز یک خیابان پارک، خانم 39 ساله ای که از ناحیه گلو و پهلوی سمت چپ مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شد اما با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت اصابت ضربات متعدد چاقو به ناحیه گردن و همچنین پهلوی سمت چپ فوت کرد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در محل جنایت به تحقیق از شاهدان صحنه جنایت از جمله دو فرزند ( دختر 10 ساله و پسربچه 6 ساله ) و همسایه طبقه بالایی مقتول پرداختند.

پسر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در حال بازی کردن در داخل کوچه بودم که عمو سیاوش به سمت خانه ما رفت و وارد ساختمان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتاد شیشه ای، زنِ فامیل را کشت+عکس

معتاد شیشه ای، زنِ فامیل را کشت+عکس