مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 تیر 1394 ساعت 10:312015-07-21دانش

برنامه ریزی و پشتکار؛ دو اصل موفقیت در آزمون سراسری/ اولویتم روانشناسی «تهران» است


رتبه هفت کنکور سراسری در گروه آزمایشی علوم انسانی گفت: روانشناسی دانشگاه تهران اولویت اولم و انتخاب بعدی حقوق دانشگاه تهران است.

- فاطمه غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اصفهان،" در خصوص نحوه اطلاع از رتبه خود در آزمون سراسری گفت: از آموزشگاه با بنده تماس گرفتند و رتبه را اطلاع دادند، و من با مراجعه با سایت سازمان سنجش از این قضیه مطمئن شدم.

وی با بیان اینکه کسب رتبه خوب در آزمون سراسری را پیش بینی می کرده، افزود: برنامه ریزی و درس خواندن برای کنکور را از سال دوم دبیرستان آغاز کردم؛ اما بعد از امتحانات سال سوم و در تیرماه به صورت جدی تر و با افزایش کمی و کیفی، به درس خواندن پرداختم.

رتبه هفت گروه آزمایشی علوم انسانی در خصوص نحوه درس خواندن خود گفت: در تابستان پنج تا شش ساعت درس می خواندم، در روزهایی که کلاس داشتم هشت ساعت؛ اما در ایام عید این ساعات افزایش داشت و روزانه 12 ساعت درس می خواندم.

غلامی در رابطه با رشته و دانشگاهی که برای ادامه تحصیل انتخاب می کند، بیان داشت: روانشناسی دانشگاه تهران اولویت اولم و انتخاب بعدی حقوق دانشگاه تهران است.

وی در پایان به داوطلبان شرکت در آزمون سراسری توصیه کرد برای موفقیت در کنکور حتما برنامه ریزی داشته باشند و برنامه ریزی نیز باید با پشتکار همراه باشد تا به نتیجه مطلوب بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی و پشتکار؛ دو اصل موفقیت در آزمون سراسری/ اولویتم روانشناسی «تهران» است

برنامه ریزی و پشتکار؛ دو اصل موفقیت در آزمون سراسری/ اولویتم روانشناسی «تهران» است