مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 تیر 1394 ساعت 23:512015-07-19فرهنگي

ماجرای سریال 40 ساله «جان والتون» و یکی از بزرگترین ضعف های صداوسیما


رییس سازمان نظام روانشناسی کشور به تشریح سریالی که 40 سال در تلویزیون امریکا پخش می شود و هنوز مورد استقبال مردم است اشاره کرد و گفت: - "، با بیان اینکه بارها به مسئولان صداوسیما گفتیم که در 40 سال گذشته نتوانستیم در صداوسیمای مان سیمای یک خانواده مطلوب را ترسیم کنیم اظهار داشت: متأسفانه هنر ما این است که وضع موجود را بزرگ کرده، پخش می کنیم.

وی با انتقاد از این گونه فیلم ها و سریال ها تصریح کرد: این چه خانواده ای است ما نشان می دهیم که در آن جوان جاسوییچی دستش است و تکان می دهد و می گوید: ننه کاری نداری؟ ما رفتیم ، این چه عبارتی است که برای صحبت با مادر به کار می رود؟، اینکه بابا گیر نده ، یا ادبیاتی که زن و شوهر و فرزند از هم گله می کنند که بچه در را باز کن، چرا دیر آمدی؟ .

افروز ادامه داد: این ادبیات متأسفانه متداول شده و دلیل آن هم این است که ما بلد نیستیم وضع مطلوب خانواده قرآنی، خانواده علی و زهرا علیهما سلام را ترسیم کنیم در حالی که می توانیم ترسیم کنیم ولی فکر می کنیم بیننده نخواهد داشت در حالی که اشتباه است.

رییس سازمان نظام روانشناسی کشور با اشاره به فیلمی که در امریکا 40 سال است پخش می شود گفت: فیلمی را زمانی که قبل از انقلاب در امریکا دانشجو بودم با عنوان خانواده جان وال تون یکی دومرتبه دیدم و بعد از آن انقدر به این فیلم ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای سریال 40 ساله «جان والتون» و یکی از بزرگترین ضعف های صداوسیما

ماجرای سریال 40 ساله «جان والتون» و یکی از بزرگترین ضعف های صداوسیما