مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 تیر 1394 ساعت 16:052015-07-16سياسي

ایجاد رشته «روانشناسی دین» در مقطع ارشد


در کنکور 94 نیز تمام گرایش های روانشناسی ادغام شد و در مقطع کارشناسی فقط کارشناسی روانشناسی بدون گرایش را داریم لذا از مهرماه 94 همه دانشگاه ها فقط کارشناسی روانشناسی می پذیرند.

- رییس کارگروه روانشناسی شورای تحول علوم انسانی از ایجاد رشته های روانشناسی دین و روانشناسی تحولی در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی خبر داد.

دکتر علی فتحی آشتیانی در گفتگو با مهر با اشاره به آخرین وضعیت بازنگری رشته روانشناسی در کمیته روانشناسی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی گفت: تمام امور مربوط به مقطع کارشناسی روانشناسی تمام شد و برخی از دانشگاه ها نیز سال گذشته آن را اجرایی کردند.

وی افزود: در کنکور 94 نیز تمام گرایش های روانشناسی ادغام شد و در مقطع کارشناسی فقط کارشناسی روانشناسی بدون گرایش را داریم لذا از مهرماه 94 همه دانشگاه ها فقط کارشناسی روانشناسی می پذیرند.

رییس کارگروه روانشناسی شورای تحول علوم انسانی افزود: در مقطع کارشناسی ارشد نیز حدود یکسال است که کار خود را آغار کرده ایم ، چند برنامه نیز آماده شده و مراحل تصویب را طی می کند.

وی ادامه داد: در رشته کارشناسی ارشد خانواده، 4 گرایش مشاوره خانواده، مشاوره شغلی، مشاوره مدرسه و مشاوره توانبخشی بازنگری شده و مراحل تصویب را می گذارنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد رشته «روانشناسی دین» در مقطع ارشد

ایجاد رشته «روانشناسی دین» در مقطع ارشد