مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 تیر 1394 ساعت 15:062015-07-15دانش

شوک جدید دانشگاه آزاد به دانشجویان


شهریه دانشگاه آزاد امسال هم افزایش یافت تا دانشجویان برای ترم جدید نیز بی دغدغه نباشند و رییس دانشگاه که سال گذشته افزایش شهریه را برای جبران عدم افزایش دوره قبل اعلام کرد هنوز دلیلی را برای افزایش شهریه امسال عنوان نکرده است.

- "، هنوز چند ماهی از بحث رشته های غیرمجاز سال گذشته دانشگاه آزاد در مقاطع تحصیلات تکمیلی نگذشته است که دانشگاه آزاد در شوک جدید خود به دانشجویان شهریه مهرماه را افزایش داد تا دانشجویان این دانشگاه برای ثبت نام ترم جدید نیز بی دغدغه نباشند.

حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد در جدیدترین اظهارنظر خود در رابطه با چگونگی افزایش شهریه دانشگاه آزاد برای سال تحصیلی جدید گفته است که شهریه ثابت دانشگاه آزاد برای دانشجویان فعلی این دانشگاه تغییر نمی کند ولی شهریه متغیر برای این دانشجویان در سال تحصیلی جدید 15 درصد افزایش می یابد.

دانشجویان جدیدالورود نیز که با دیدن رتبه خود در کنکور از رفتن به دانشگاه های دولتی ناامید شده و دانشگاه آزاد را برای بازنماندن از کورس ادامه تحصیل انتخاب کردند باید نسبت به ورودی های سال گذشته 15 درصد شهریه ثابت و متغیر بیشتری پرداخت کنند.

این در حالی است که سال گذشته در همین حول و حوش زمانی که خبر افزایش شهریه های دانشگاه آزاد اعلام شد، رییس دانشگاه آزاد در توضیحات خود نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک جدید دانشگاه آزاد به دانشجویان

شوک جدید دانشگاه آزاد به دانشجویان