مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 تیر 1394 ساعت 05:552015-07-08اجتماعي

پایه های پنجم و ششم ابتدایی دو معلمی می شود


وزیر آموزش و پرورش همچنین از دو معلمی شدن پایه های پنجم و ششم ابتدایی از سال تحصیلی آینده خبر داد - وزیر آموزش و پرورش شایعه تعویق آزمون استخدامی آموزش و پرورش را رد کرد و گفت: این آزمون تابستان امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، علی اصغر فانی افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت مستقل و جدا از آزمون فراگیر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد و نحوه اجرای آن نیز بر عهده آموزش و پرورش گذاشته شده است.

چندی پیش رییس مرکز آمار و نیروی انسانی آموزش و پرورش از احتمال لغو برگزاری آزمون استخدامی در تابستان امسال خبر داده بود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین از دو معلمی شدن پایه های پنجم و ششم ابتدایی از سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: به دلیل افزایش تعداد کتاب های درسی در این دو پایه تدریس تعدادی از کتاب ها بر عهده یک معلم و تدریس سایر کتاب ها نیز بر عهده معلم دوم خواهد بود.

فانی طرح انتقال معلمان از سایر استان ها به استان تهران برای جبران کمبود معلم در این استان را منتفی دانست و افزود: بیشتر متقاضیان این انتقال خانم ها هستند و ما در این استان با مازاد نیروی زن روبرو هستیم.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: ساماندهی نیروی انسانی در هر استان با نیروی های موجود در همان استان اجرایی خواهد شد و تفاهم نامه ای نیز با هر استان در این زمینه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه های پنجم و ششم ابتدایی دو معلمی می شود

پایه های پنجم و ششم ابتدایی دو معلمی می شود