مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 تیر 1394 ساعت 05:512015-07-08سياسي

وضع امروز کشور با شرایط امام حسن (ع) قابل قیاس نیست


وضع موجود با وضعیت و شرایط امام حسن مجتبی قابل مقایسه نیست هر چند برخی که به اسلام اعتقاد راسخ ندارند و درصددند که اسلام را از حاکمیت و مدیریت جامعه به پستوها بکشانند سعی می کنند ولایت فقیه را تضعیف و تفکرات معاویه ای را جایگزین آن کنند - محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو "، با اشاره به این نکته که آیا روند سیاسی حاکم بر جامعه قابل مقایسه با عهد امام حسن مجتبی (ع) هست یاخیر ؟ گفت: دو اتفاق در مورد امام حسن مجتبی رخ داد یکی تنها گذاشتن ایشان توسط مردم آن هم با توطئه معاویه و دوم خیانت خواص به حضرت و پیوستن به جبهه معاویه و توطئه علیه امامت ایشان بود.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: به لحاظ تنها گذاشتن امام حسن توسط مردم این شرایط با وضع امروز قابل قیاس نیست چون مردم کشور ما مقام معظم رهبری را تنها نگذاشته و از ایشان حمایت واطاعت می کنند.

وی اضافه کرد: اما در مورد برخی خواص این مسئله صحت دارد خواصی که به دشمن پیوستند و به ولایت مطلقه فقیه خیانت کردند و این روزهابه عنوان عامل دشمن عمل می کنند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه این تشابه صحت دارد ادامه داد: البته این تشابه چندان فراگیر نیست اما کسانی که در فتنه مشارکت و از آن حمایت کردند یا کسانی که فتنه گران را در راس امور کشور منصوب می کنند مصداق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع امروز کشور با شرایط امام حسن (ع) قابل قیاس نیست

وضع امروز کشور با شرایط امام حسن (ع) قابل قیاس نیست