مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 20:412015-07-07اقتصادي

اولین نشست اتاق فکر کلینیک صنعت دردانشگاه گیلان برگزار شد


اولین نشست اتاق فکر کلینیک صنعت امروز ذر دانشگاه گیلان با حضور صاحبان صنایع بزرگ استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت، ا"ولین نشست اتاق فکر کلینیک صنعت دانشگاه گیلان به عنوان هسته برنامه ریزی و سیاست گذاری راهبردی این کلینیک،که اعضای آن متشکل از صاحبان با تجربه صنایع بزرگ استان و همچنین اعضای هیات علمی دانشکده فنی هستند امروز در دانشگاه گیلان برگزار شد.

سیدضیالدین میرحسینی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان در این نشست، در خصوص اهمیت راهبردی همکاری صنایع استان و دانشگاه گیلان توضیحاتی ارائه داد و خواستار افزایش تعاملات بین کارخانجات و صنایع با اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه،از طریق انجام فرصتهای مطالعاتی اعضای هیات علمی و همچنین برگزاری دوره های پسادکتری مشترک با صنایع شد.

در ادامه فرید نجفی مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه، در خصوص ساختار کلینیک صنعت و همچنین کارگروه های تخصصی تشکیل شده در آن توضیحاتی ارائه داد و در خصوص سه چالش موجود در صنعت و دانشگاه مطالبی عنوان کرد که مقررشد این سه موضوع دستور جلسه آتی اتاق فکر کلینیک صنعت را تشکیل دهند.

در پایان اعضای اتاق فکر کلینیک صنعت دانشگاه به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص چالشهای همکاری صنایع و دانشگاه پرداختند و راه کارهای تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست اتاق فکر کلینیک صنعت دردانشگاه گیلان برگزار شد

اولین نشست اتاق فکر کلینیک صنعت دردانشگاه گیلان برگزار شد