مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 19:152015-07-07اقتصادي

فرماندار چالوس: طرح ساحل سالم در چالوس باید توسعه یابد


فرماندار چالوس بر ضرورت توسعه هر چه بیشتر طرح ساحل سالم و پارک پاک سپاه چالوس در سواحل تاکید کرد.

- " از شهرستان چالوس، محمدناصر زندی عصر امروز در حاشیه بازدید از طرح ساحل سالم و پارک پاک در ساحل رادیو دریای چالوس با اشاره به چهارمین سال فعالیت پیاپی این طرح در چالوس است، گفت: این طرح که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان چالوس در حال فعالیت است، در سال های گذشته با استقبال بسیار زیاد شهروندان، مسافران و گردشگران روبرو شده است و مطمئنا امسال نیز با توجه به برنامه های متنوع فرهنگی این استقبال افزایش می یابد.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح تلاش های بسیار خوبی انجام شده است و مشکلات و دغدغه هایی که در حوزه فرهنگی در کنار سواحل ایجاد می شد و آسیب جدی وارد می کرد با این حرکت بسیار مهم و تاثیرگذار فرهنگی واقعا نگرانی ها برطرف شد.

فرماندار چالوس تصریح کرد: در این فضا نه تنها فضایی فرهنگی و عمومی پسند است بلکه در عین حال تمامی مسائل اخلاقی در آن رعایت می شود و این یک اقدام و حرکت فرهنگی بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه در چنین فضایی، حضور برای خانواده ها مهیاتر شده است و این قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: طرح ساحل سالم و پارک پاک سپاه چالوس باید توسعه یابد و البته نیازمند به پشتیبانی از سوی مسئولان این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار چالوس: طرح ساحل سالم در چالوس باید توسعه یابد

فرماندار چالوس: طرح ساحل سالم در چالوس باید توسعه یابد