مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 18:152015-07-07سياسي

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل: حیات ذلت بار رژیم صهیونیستی درس عبرت برای داعش است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: سرنوشت تلخ و تأسف بار رژیم صهیونیستی باید اسباب عبرت برای داعشی باشد که گام در مسیر اهداف رژیم صهیونیستی گذاشته است.

- " از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در نشست مدافعان حرم در اردبیل اظهار کرد: ما در حالی روزهای آینده فریاد خشممان را در قالب یوم الله قدس از رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش می گذاریم که این رژیم امروز به تولید مثل نامبارکی دست زده تا داعش انحرافی و ضد جامعه بشری شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه دین اسلام و مکتب الهی با هرگونه افراط و تفریطی مخالف است و روش اعتدال را به مسلمانان توصیه می کند، تصریح کرد: اگر امروز گروه های افراطی شکل گرفته و در تلاش هستند تا اندیشه های دینی و اسلامی را تکفیر کنند نتیجه برخی فزون طلبی های کشورهای اسلامی منطقه است که به اصطلاح با نام اسلام سعی دارند اندیشه های انحرافی خود را ترویج کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: امت اسلامی امروز از افراط و تفریط رنج برده و معذب است به طوری که تفکرات افراطی زمینه انحرافی حقیقی را در مکتب ارزشی و الهی فراهم کرده است.

ستوده با بیان اینکه در همین راستا شیوه اسلام هراسی و دین ستیزی مورد توجه رژیم های صهیونیستی و داعشی قرار گرفته است، افزود: عده ای تلاش می کنند تا با سه تفکر اسلام تکفیری، اسلام سکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل: حیات ذلت بار رژیم صهیونیستی درس عبرت برای داعش است

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل: حیات ذلت بار رژیم صهیونیستی درس عبرت برای داعش است