مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 17:302015-07-07اقتصادي

با هدف معرفی کالای ایرانی طرح من ایرانی ام در استان سمنان اجرا شد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از اجرای طرح من ایرانی ام در مراکز این کانون در استان با هدف معرفی کالای ایرانی خبر داد.

- " از سمنان به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال اظهار داشت: طرح من ایرانی ام ویژه اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با هدف معرفی کالای ایرانی و تقویت باور لزوم خرید کالای تولید داخل بین آنان در مراکز سراسر استان سمنان اجرا شد.

وی افزود: طرح من ایرانی ام به منظور آشنایی اعضای مراکز با دوازدهم تیرماه و صدور فرمان مقام معظم رهبری با عنوان مبارزه با قاچاق کالا و ارز مورد استقبال اعضا و والدین قرار گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: در مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مربیان با اجرای فعالیت های فرهنگی، اعضا را با توانمندی های علمی و تولیدی، اهمیت و اثرات استفاده از کالای ایرانی در پیشبرد اقتدار ملی کشور آشنا کردند.

جمال بیان کرد: در مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون دامغان، مربیان در فعالیت های فرهنگی خود از چرایی مصرف کالای ایرانی سخن گفتند و با معرفی برخی مشاغل به اعضا، از آنان خواستند تا دل نوشته های خود را از مصرف تولیدات داخلی بنویسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هدف معرفی کالای ایرانی طرح من ایرانی ام در استان سمنان اجرا شد

با هدف معرفی کالای ایرانی طرح من ایرانی ام در استان سمنان اجرا شد