مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 16:452015-07-07فرهنگي

اهمیت روز قدس از زبان هنرمندان


هنرمندان کشورمان با اعلام حضور در راهپیمایی روز قدس بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین اشغالی به ویژه کودکان تاکید کردند.

بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: روز قدس روز حیات دوباره اسلام است و زمانی که مسلمانان باید وحدت خود را به جهانیان نشان دهند فرا رسیده است.

پروانه معصومی افزود: جمعه آخر ماه رمضان 1359 را امام خمینی(ره) روز قدس نامید و می دانست که یک روز این مناسبت همگانی و جهانی می شود.

این بازیگر ادامه داد: مسلمانان ایران باید بیایند و قدرت خود را به جهانیان نشان دهند، رژیم اشغالگر اگر این اتحاد و قدرت را ببیند دیگر جرأت کودک کشی به خود نمی دهد و جهان از این امر وقیح پاک می شود، من به نوبه خود تمام مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت می کنم.

مجری تلویزیونی نیز در گفتگو با خبرنگار ما درباره روز قدس گفت: در روز قدس ما از کودکانی حمایت می کنیم که به طور ناخواسته در جریان بد اخلاقی جهانیان قرار می گیرند و با بی عدالتی کشته می شوند.

حسین رفیعی افزود: به نظر من بهترین اتفاق ماه مبارک رمضان در آخرین جمعه این ماه در ایران اتفاق می افتد و آن هم حمایت از کودکان مظلوم یمن و فلسطین است، اگر فارغ از مسائل سیاسی به این قضیه نگاه کنیم خواهیم دید که اتفاقاتی در یمن و فلسطین در حال رخ دادن است که تمام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت روز قدس از زبان هنرمندان

اهمیت روز قدس از زبان هنرمندان