مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 16:352015-07-07سياسي

تاکید علمای اهل سنت آذربایجان غربی بر حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس


علمای اهل سنت آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت روز جهانی قدس بر حضور گسترده مردم در راه پیمایی این روز و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی تاکید می کنند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما ماموستا خاتمی امام جمعه شهرستان اشنویه در آذربایجان غربی از روز قدس به عنوان روز توجه به بیت المقدس و رسیدگی به داد مظلومان فلسطین یاد کرد و گفت حضور گسترده مسلمانان در راهپیمایی این روز مهم در کشور های مختلف نشانه همدردی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است و بدون شک در آزادی فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی تاثیر گذار است .

وی اعلام همبستگی ، وحدت و تقرب در بین مسلمانان را از پیامد های حضور مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس دانست و بر برگزاری هر چه با شکوه تر راهپیمایی این روز تاکید کرد ماموستا محمودی امام جمعه پیرانشهر و از علمای منطقه نیز مبارزه علیه رژیم صهیونیستی را بر همه مسلمانان واجب دانست و از مسلمانان خواست تا در مقابل این رژیم غاصب بپا خیزند و در مقابل جنایات آن سکوت اختیار نکنند .

وی با اشاره به اهمیت آزادی فلسطین گفت : بیت المقدس در فلسطین و مسجد الاقصی در بیت المقدس قرار دارد که این مسجد در اسلام جایگاه خاصی دارد بنابر این باید مسلمانان به فکر آزادی فلسطین باشند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید علمای اهل سنت آذربایجان غربی بر حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

تاکید علمای اهل سنت آذربایجان غربی بر حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس