مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 16:252015-07-07سياسي

با حضور مسئولان آموزش و پرورش رییس اداره دانش آموزی شهرستان سمنان معرفی شد


رییس اداره دانش آموزی شهرستان و مدیر جدید کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری سمنان با حضور مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان معرفی شد.

- " از سمنان، عصر امروز در آیین معارفه مدیر جدید کانون شهید مطهری سمنان که با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان و معاون پرورشی و تربیت بدنی این اداره در محل کانون شهید مطهری سمنان برگزار شد، مراد دوست محمدیان به عنوان سرپرست جدید کانون و رییس اداره دانش آموزی شهرستان سمنان معرفی شد.

سعید رضایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان در این مراسم با تأکید بر ضرورت فعال سازی کانون های فرهنگی و تربیتی گفت: کانون به عنوان بازو و کمکی اساسی برای معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان می تواند نقشی تأثیرگذار در جذب و هدایت دانش آموزان به فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری ایفا کند و در این راستا، لزوم ارائه برنامه ای پویا و جذاب می تواند در تحقق این امر نقشی مؤثر داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان ضمن قدردانی از اقدامات سیدجلال میرفخرایی مدیر سابق کانون، از مدیر جدید خواست تا با مشارکت معاونت پرورشی و با بهره گیری از تجارب و موفقیت های کانون امام خمینی (ره)، نسبت به فعال سازی مجدد کانون و احیای برنامه های فرهنگی و هنری تلاش کرده و دانش آموزان علاقه مند به انجام این فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مسئولان آموزش و پرورش رییس اداره دانش آموزی شهرستان سمنان معرفی شد

با حضور مسئولان آموزش و پرورش رییس اداره دانش آموزی شهرستان سمنان معرفی شد