مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 13:362015-07-07فرهنگي

مسئول بسیج هنرمندان همدان: امسال 4 جشنواره هنری دوسالانه در همدان برگزار می شود


جشنواره هنری دوسالانه شعر، عکس، فیلم و موسیقی و سرودهای انقلابی امسال در استان همدان برگزار خواهد شد.

- " از همدان، رسول کرمی ظهر امروز در نشست خبری بسیج هنرمندان استان با بیان اینکه امسال چهار جشنواره مرتبط با بسیج هنرمندان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: جشنواره های دوسالانه شعر، عکس، فیلم و موسیقی و سرودهای انقلابی امسال در استان برگزار می‎شود.

وی به برگزاری مرحله نخست جشنواره ها در سطح استانی و مرحله دوم در سطح کشوری اشاره کرد و گفت: برگزاری چند جشنواره استانی نیز مد نظر است که دستورالعمل آن از سوی سازمان بسیج هنرمندان مرکز ابلاغ شده است.

مسئول بسیج هنرمندان همدان ادامه داد: جشنواره های استانی مربوط به آن دسته از رشته های هنری است که دوسالانه آن ها سال گذشته برگزار شد و در حال حاضر فعالیت آشکار و چشمگیری ندارند.

وی خاطر نشان کرد: هفتمین جشنواره استانی شعر بسیج امسال در قالب چهار کارگاه مجزا برگزار می شود و در هر کارگاه از بین 30 شاعر راه یافته به کارگاه سه نفر به عنوان رتبه های اول تا سوم در سطح استان تجلیل خواهند شد.

کرمی یاد آور شد: این چهار کارگاه مجموعه شعری از اشعار قرائت شده توسط 30 شاعر در هر کارگاه خواهد بود و در مرحله کشوری نیز مجموعه های شعری از استان های مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول بسیج هنرمندان همدان: امسال 4 جشنواره هنری دوسالانه در همدان برگزار می شود

مسئول بسیج هنرمندان همدان: امسال 4 جشنواره هنری دوسالانه در همدان برگزار می شود