مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 12:112015-07-07سياسي

باگفته شدن بیانات اهل بیت(ع) به مردم بسیاری از معضلات زندگی حل می شود


امام زمان(ع) واقعا غریب است، اگر بیانات اهل بیت(ع) به مردم گفته شود بسیاری از معضلات زندگی ها حل خواهد شد ومردم دیگر سراغ روانشناسی فرید نخواهند رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" حجت الاسلام عمرانی شب گذشته در اختتامیه ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مشهد در جمع دانشجویان این دانشگاه با بیان این که داعش امروز آشکارا اعلام می کند که یزید خلیفه و امام حسین (ع) دشمن ماست، گفت: آنان امروز بنی امیه زمان را مشخص می کنند.

وی افزود: داعشی ها کسانی هستند که فکرشان را بدست دیگران داده اند و گمان می کنند که با کشتن انسان های بیگانه کار اسلامی انجام داده اند.

این استاد دانشگاه بیان کرد:همه آنان خود را سلفی معرفی می کنند در حالی که از نظر عقیده واهبی هستند؛ اما خود را وهابی خطاب نمی کنند.

حجت الاسلام عمرانی بیان داشت: تفکر داعشی از قرن هشتم متولد شد که با خشم واعتراض مردم روبرو شد و از بین رفت، تا این که محمد عبدالوهاب دوباره این تفکر را زنده کرد.

وی ادامه با یادآوری این مطلب که امروز 90 درصد عربستان وهابی هستند، گفت: داعش شیعه را دشمن می داند و عقیده دارد که باید اول دشمن داخلی را وبعد دشمنان خارجی را از بین برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باگفته شدن بیانات اهل بیت(ع) به مردم بسیاری از معضلات زندگی حل می شود

باگفته شدن بیانات اهل بیت(ع) به مردم بسیاری از معضلات زندگی حل می شود