مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 12:012015-07-07سياسي

با فیلم و عکس می توانیم زیر ساخت هایمان را ارائه دهیم.


سینما، فیلم و عکس ابزار نوینی است که با استفاده از آن می توانیم امکانات و زیر ساخت هایمان را در کوتاه ترین زمان و علمی ترین زبان به هموطنانمان از یک سو و سایر کشورها از سوی دیگر ارائه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو "به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره ملی فیلم وعکس فناوری و صنعتی (فردا)، محمدرضا خان محمدی که علاوه بر نائب رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، عضو هیئت علمی دانشگاه با رتبه استادی و نماینده مردم خرمدره و سلطانیه در مجلس نیز هست، ارتباط میان صنعت، سینما و رسانه های تصویری را رابطه ای نامحسوس عنوان کرد و گفت: اگر به کشورهای پیشرفته دقت کنیم، می بینیم که صنعت هر کشور در فضای آن جامعه دیده می شود و امکانات و خدمات به صورت یک مجموعه فشرده و قابل تحویل در قالب عکس ها و فیلم ها آماده است.

وی ادامه داد: ایران در حوزه دفاع مقدس به یقین از طریق رسانه و داشتن فیلم ها و عکس ها زبان گویای گذشته و آنانی که ایثار کرده اند، بوده است، زبانی که برای جوانان صحبت می کند.

خان محمدی با اشاره به اینکه همه صنایع کشور امکان تصویری شدن را دارند، عنوان کرد: در این میان باید اولویت دهی انجام شود و همچنین پیش از شروع، استراتژی های داخلی کشور مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با فیلم و عکس می توانیم زیر ساخت هایمان را ارائه دهیم.

با فیلم و عکس می توانیم زیر ساخت هایمان را ارائه دهیم.