مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 11:422015-07-07دانش

آن شب قدری که گویند اهل خلوت، امشب است


شب قدر را با اشک های به پهنای صورت زلال می کنی، گریه هایی برای تاریکی و تنگی قبرت، گریه هایی برای بار گناهی که به دوش داری، گریه هایی برای پرسش نکیر و منکر.

- .

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - یادداشت دانشجویی*؛" در شب های قدر، به هزار اسم او را می خوانی، به پاکی و منزهی اش معترف می شوی و تنها به او پناه می آوری تا از آتش قهرش نجاتت بخشد.

به وسعت مغفرتش، به نیکی گذشتش، به بزرگی بخشش، به لطف در عین حکمتش، به مهربانی در عین بزرگی اش، به رحمت بر غضبش سبقت گرفته، به عزت بلا ذلتش، به بی نیازی بلا فقرش، به احاطه و آگاهی اش به هرچیز، می خوانی اش و الغوث گویان دستان گناهکارت را برای اجابت بالا می بری و با خنکای نسیم یارب امید به رهایی از آتش می یابی.

سر به آیینه الغوث زدم در شب قدر آب شد زمزمه راز و نیاز رمضان دیدم این قدر همان آینه خلصنا است دیدم آیینه ام از سوز و گداز رمضان(1) شب قدر را با اعتراف به گناهان یک ساله ات نمی خوابی تا بیدارت کند از خواب غفلت و بی خبری، از خواب گناهانی که موقع نافرمانی پروردگار، منکر ربوبیش نبودی و فرمانش را سبک نشمردی و تهدیدش را سست نگرفتی ولی خطایی کردی که نفست هم آن را برای تو آراسته ساخته بود و امید به پرده پوشی اش تو را فریفته کرده بود؛ اما اکنون غیر او کیست که تو را از عذابش نجات دهد (3)؟؟ شب قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن شب قدری که گویند اهل خلوت، امشب است

آن شب قدری که گویند اهل خلوت، امشب است