مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 09:572015-07-07فرهنگي

کانون، کودکی را به بچه های ما بازگرداند


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش جدی تری را باید در حوزه کودک بر عهده بگیرد بچه های امروز زندگی واقعی را تجربه نمی کنند و در فضای آکواریومی بزرگ می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو "به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارگردان شهیر سینمای ایران و خالق فیلم بچه های آسمان چند روز پیش و در نشست شورای سیاست گذاری بزرگداشت پنجاه سالگی کانون با بیان این مطلب افزود: دوران کودکی دوران سرنوشت سازی است و خود من، بسیار از دوران کودکی ام وام گرفته ام و در تکوین شخصیت حتی فیلم سازی من نقش داشته است.

کانون باید در این زمینه مسوولیت تربیت نسل ها را بر عهده بگیرد بچه ها سرمایه های بزرگ مملکت هستند.

کارگردان فیلم آخرین آبادی با اشاره به ساخت این فیلم و بچه های آسمان در کانون اضافه کرد: خوشحالم در جمع کانونی ها هستم ادعا نمی کنم خیلی کانونی هستم اما ذات کانون بر روی رفتار و اعمال انسان تاثیر می گذارد.

در این نشست برخی از پیش کسوتان کانون به خروج هنرمندان بزرگی از کانون در سال های گذشته اشاره کردند اما مجیدی در این باره گفت: اساس رسالت کانون از ابتدای تاسیس این نبوده که هنرمندان را در فضای کاری خود نگه دارد بلکه بسیاری از آنان در کانون رشد کردند و البته بعدها جهان، مزه ظهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون، کودکی را به بچه های ما بازگرداند

کانون، کودکی را به بچه های ما بازگرداند